Sunday, September 30, 2012

Sembang Petang : Bakat atau Glamour

Dah lama tak beronggeng di blog kan , amaklum la tengah banyak kerja . Tetiba je jemah terfikir pasal rancangan realiti yang semakin berlambak di kaca TV , Tanpa kita sedari semakin ramai drama queen yang bakal dilahirkan . opsss jangan babit kan artis hot tu okey . Kang tak pasal-pasal jemah kene saman ok . shhhhtttttt !!! 




Remaja di luar sana menggunakan platform rancangan realiti ini sebagai tempat untuk menunjukkan bakat atau sekadar untuk mencari populariti murahan . Bukan nak cakap lah , tapi memang hakikat nya memang begitu asal nak masuk realiti show mesti ada "package". Habis yang tak de package tu macam mana ? Kadang Jemah terfikir bertapa rendah nya akal penduduk di malaysia . Tapi lambakan artis yang ada "package" tapi tak kemana pun . acaner ???



Artis dahulu tak perlukan "package" pun dah popular . Pusing sana sini tetap berbalik  kat kita . semuanya berkaitan dengan mentaliti dan akal kita berfikir . Apepun kita hanya merancang . satu lagi ingat populariti tu ada dimana mana . tak jadi artis pun boleh popular apa .. Tak caye ? cuba tanya kepada pengguna twitter . Mereka ada tweetpemes yang sangat popular di alam maya . 





:: Terakhir dari lidah Jemah Ronggeng , Ingat satu menghala kepada orang . empat lagi kepada kita . jadi bersyukur dengan apa yang ada !

No comments:

Post a Comment