Sunday, December 9, 2012

Jom Baca : Siapa Dia

Untuk memeriahkan lagi halaman rumah jemah ni , tercipta la satu pasu nak diisikan dengan bunga yang bakal disemai. Wahh , ayat jemah di pagi hari ni . Hehehe gurau saja lah korang . Sebenarnya segmen SIAPA DIA hanyalah sekadar untuk memeriahkan lagi blog ini .

Dalam segmen ini , jemah akan mampat kan dengan pelbagai info untuk di jadikan bahan bacaan semua tentang artis baru dan lama tak lupa juga seleberiti, kalau nak lagi menarik orang yang ingin mengkongsikan sesuatu . Walau apapun Tahniah !! kepada Emma Maembong kerana menjadi entry pertama .



Orang kata dalam hidup ini terlampau serius pun tidak boleh, nak memain dalam hidup pun tak boleh juga , Jadi segmen Siapa Dia ni hanya akan ada entry seminggu hanyalah sekali sahaja . kalau tidak ada mungkin sibuk barangkali . amaklum la jemah ni banyak sangat anak yang nak dijaga .

Last word dari Jemah pada pagi ni , terus menyokong blog ini dan doakan jemah dapat menghupdate lagi di masa hadapan. Teruskan menanti siapa yang bakal di temuramah untuk segmen SIAPA DIA .

No comments:

Post a Comment