Thursday, August 9, 2012

#Menarik : Dek kerana mulut Johari Pain .

Gempar satu laman sesawang , jejaka bernama johari pain berani mengorbankan mahkota kejantannya untuk atlet terjun negara , Pandelela Rinong. Pengorbanannya amat dialu - alukan . Syabas, terasa macam si johari sangat pencinta sukan . Namun, Status nya di FB telah membuat hampir beribu pengguna FB terpaku dengan Kejantanannya membuat status untuk mengerat Anunya untuk dijadikan korban .





Status nya di FB telah membuat hampir beribu pengguna FB terpaku dengan Kejantanannya membuat status untuk mengerat Anunya untuk dijadikan korban . tapi cuma yang kita nantikan adalah janji itu ... " JANJI DITEPATI " bila jemah di buzz kan oleh seorang kawan dengan gambar ni, sangat la cik maimun punya terkejut sebab terasa sangat 'jantan' status itu . tapi bila difikirkan balik tak ke bodoh nya kau kalau Pandelela tu dapat pingat ? 


Tapi yang buat jemah nak gelak guling guling sebab jantan celaka ni boleh pulak tukar status untuk tutup kemaluannya yang bakal di potong anunya . jemah ni sakan nak jadi penonton setia acara pemotongan anu nya si jantan celaka itu . nampak tak permainan si jantan celaka itu dengan mengatakan dia tidak menyatakan 'anu' siapa yang bakal di korban kan . yang paling menggelikan jantan celaka ni boleh plak puji Pandelela untuk menututpi segala kemaluannya yang sudah terbukak .




Di beberapa laman sesawang sosial , terasa sangat hangat diperkatakan pasal jantan celaka ni . ibarat nak tutup kemaluan yang tersedia terbuka untuk di rampas . opsss . maaf la jemah terover pulak hari ni . bukan tidak puasa cuma rasa macam sangat celaka itu jantan . ikutkan hati nak je jemah sembur muka dia dengan asid. ganas tak jemah hari ni . erm Di twitter Nama johari pain sudah menjadi perbualan hangat pengguna burung biru itu . 

Apa yang diharapkan oleh semua peminatnya adalah janji yang mereka tagih untuk melihat bebird nya si jantan celaka tu di potong . ikut kan hati jemah nak je suruh dia potong di khalayak ramai . baru la famous nanty . terpikir juga jemah , agakanya si jantan celaka ni memang nak potong anunya tapi tak berkesempatan . tak gitu ualzzz. 


Sama -sama lah kita menantikan JANJI DITEPATI oleh jantan celaka itu . harap impiannya untuk menjadi perempuan tercapai . kalau dah potong , sila bagitahu jemah ok . maklum lah jemah kurang bergosip di bulan puasa. tak nak la tambah dosa yang memang sedang tengah menimbun . sama sama la kita mengingati antara satu sama lain . Terlajak perahu boleh diundur, telajak kata badan binasa tapi terlajak status fb nak potong anu , nah kene tuntut dipotong dikhalayak ramai . ok selamat memotong ye JOHARI PAIN .




No comments:

Post a Comment